Kamis, 26 November 2015

Bosan Anak Anda Menjadi Sakit? Pemulihan Kanak-kanak Adakah Jawapan Anda

Bosan Anak Anda Menjadi Sakit? Pemulihan Kanak-kanak Adakah Jawapan Anda

Saya adalah seorang ibu kepada dua orang anak yang mendidik mereka dengan hanya menggunakan bahan-bahan semula jadi. Dari anak-ubat saya adalah buatan dan lain-lain yang dibeli daripada syarikat-syarikat yang mengeluarkan selamat, berkesan, ubat-ubatan herba. Betul, kanak-kanak ubat semua selamat, murah, jarang mempunyai kesan sampingan dan mereka benar-benar berkesan untuk memendekkan tempoh penyakit, mencegah penyakit atau merawat sama sekali. Dan akhirnya sistem imun anak-anak saya lebih kuat kerana ini.

Anda lihat Ubat-ubat herba telah wujud selama berabad-abad, tidak seperti ubat-ubatan ke kaunter yang diluluskan oleh FDA (yang dengan cara itu hanya wujud ... tahun). Dan herba datang secara langsung daripada bumi; bumi yang tanpa campur tangan manusia menjaga dirinya. Saya sering mendapat ditanya "mengapa anda memilih ubat-ubat herba semula jadi untuk anak-anak anda"? Mereka yang mengenal Aku tahu bahawa saya telah belajar kesihatan semulajadi selama kira-kira 17 tahun. Sebelum itu, saya mengalami sakit kronik dan lebih-penggunaan ubat penahan sakit (yang ditetapkan oleh pelbagai pakar-pakar perubatan lebih sedozen tahun). Walau bagaimanapun untuk masa lalu hampir dua dekad saya telah menemui kuasa penyembuhan semula jadi: pemakanan, holistik, ubat-ubatan homeopati dan juga rumah. Dan dengan semua ini ubat semula jadi saya telah belajar bahawa mereka bekerja jauh lebih baik daripada mana-mana ubat allopathic ditetapkan. Anda melihat mereka menyembuhkanku sakit kronik saya. Bercakap tentang perasaan kuasa ...

Jadi merawat anak-anak saya dengan ubat semula jadi seolah-olah menjadi perkara yang paling logik untuk dilakukan. Untuk beberapa tahun yang lalu anak-anak saya telah menunjukkan semua gejala-gejala yang saya telah dirawat secara semula jadi: selesema, sejuk, batuk, permulaan bronkitis, demam panas, jangkitan telinga, halusinasi suhu disebabkan, sakit, sakit, kecederaan, sembelit, cirit-birit dan juga sawan emosi. Saya telah mempunyai kejayaan besar dengan penggunaan ubat-ubatan rumah; homeopati dan ramuan herba yang mudah dibeli dalam talian atau di kedai-kedai kesihatan semulajadi. Ada segala-galanya boleh didapati daripada pengurang demam, expectorants batuk, cara perubatan cepat (salah satu kegemaran semua masa saya Arnica), perencat selesema, antibiotik semula jadi untuk pembersih semulajadi dan penggalak imun.

Dan bukan sahaja kanak-kanak ubat merawat atau mengurangkan keterukan penyakit tetapi mereka juga membantu badan-badan anak-anak kita dalam melawan kembali lebih mudah daripada jika mereka terkena antibiotik sintetik. (Sebagai hakikatnya terdapat banyak dalam berita akhir-akhir ini bahawa kanak-kanak terdedah kepada terlalu banyak antibiotik tidak boleh melawan strain baru penyakit).

Kabinet ubat saya dibekalkan ke hulu dengan semua yang diperlukan kanak-kanak ubat. Arnica, belladonna, colloidal silver, tablet kesihatan sakit telinga, ubat batuk semula jadi, tart antimonium, sulfur Hepar, Echinacea untuk kanak-kanak, tumbuh gigi tablet (untuk semasa mereka kecil) , Chamomilla (tablet), hazel ahli sihir, Pulsatilla, alat bantuan band, Arnica topikal, apis (sangat baik untuk sengatan lebah / tawon) dan banyak banyak lagi. Dan saya juga memiliki dalam simpanan saya "Panduan awal hingga homeopati" dan "Preskripsi untuk penyembuhan semulajadi". Itu sahaja. Dengan sedikit tahu bagaimana dan sedikit uji kaji adalah mudah untuk merawat kanak-kanak secara semula jadi dengan ubat-ubatan.

Tidak, saya bukan seorang doktor, pengamal holistik atau homeopati (walaupun saya sering berfikir ia akan menjadi salah satu daripada tujuan saya dalam hidup). Dan saya percaya bahawa ada masa dan tempat untuk perubatan allopathic seperti kecemasan dan untuk mendiagnosis. (Nota:. Saya rasa ia perlu untuk menyebut bahawa saya merawat anak-anak saya secara semula jadi di rumah untuk pertolongan cemas, penyakit ringkas, dan sebagainya Saya sentiasa mengambil pendirian bahawa jika ubat-ubat saya tidak bekerja dan anak saya, menyimpang (kenaikan demam, boleh 't mengekalkan cecair) yang perlu untuk membawa mereka ke doktor. Saya memanggilnya "3 hari peraturan". saya telah menemui lebih mahir saya menjadi dalam mengiktiraf rawatan semulajadi terbaik yang kurang saya terpaksa mengambil jalan keluar dengan saya "3 hari peraturan").

Walaupun di atas, saya telah sepenuhnya pulih daripada sakit kronik akibat semata-mata ubat semula jadi. Dan saya seorang ibu atau bapa yang suka semua ibu bapa yang melakukan apa yang mereka percaya adalah dengan terbaik untuk anak-anak mereka; yang sudah pasti kepada saya, kanak-kanak semula jadi ubat.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar