Rabu, 25 November 2015

Rawatan Asli Untuk Candida albicans - 3 Tips Terbukti untuk menghilangkan Jangkitan Candida albicans

Rawatan Asli Untuk Candida albicans - 3 Tips Terbukti untuk menghilangkan Jangkitan Candida albicans

Jika anda sedang mencari rawatan yang terbaik untuk Candida albicans maka anda berada di tempat yang betul. Saya tahu bagaimana rasanya untuk mengalami satu jangkitan kulit yang paling memalukan dan menjengkelkan. Berikut adalah beberapa rawatan semulajadi terbaik yang boleh memberikan kelegaan tetap jangka panjang untuk jangkitan yis anda. Jadi terus membaca lanjut untuk mengetahui lebih lanjut.

1) Kawal diet harian anda: Ini adalah jaket langkah pertama yang anda perlu untuk melaksanakan jika anda benar-benar serius menyembuhkan jangkitan Candida anda sekali dan untuk semua. Anda akan perlu untuk berhenti makan makanan yang diproses. Badan kita memerlukan lebih banyak usaha dan kekuatan untuk memecahkan makanan yang diproses ke dalam makanan dihadam.

Jenis makanan biasanya mengandungi sejumlah besar pemanis ditambah. Gula dalam makanan ini adalah berbahaya kepada badan kita kerana ia adalah makanan untuk yis berkembang. Candida kulat di dalam badan kita mula tumbuh terlalu cepat apabila kita makan makanan yang mengandungi kuantiti yang banyak gula dan karbohidrat. Jadi, anda perlu mengelakkan makanan ini di mana-mana kos.

Adalah lebih baik jika anda makan lebih sayur-sayuran hijau dan buah-buahan setiap hari. Satu tambahan kesihatan semulajadi yang mengandungi vitamin B-6 dan C menyediakan banyak unsur-unsur pemakanan untuk badan. Jadi, anda perlu untuk memasukkan mereka dalam diet anda juga.

2) Gunakan agen anti-mikrob semulajadi: Bawang putih, teh anti-kulat dan minyak oregano adalah agen semula jadi utama anti-mikrob yang amat berkesan untuk menghentikan pertumbuhan kulat dalam badan kita. Mereka menghalang Candida albicans penumbuhan yg terlalu cepat dan mengurangkan gejala-gejala jangkitan yis secara semula jadi. Mereka juga meningkatkan sistem imunisasi badan yang seterusnya menghapuskan bakteria berbahaya dari sel-sel.

3) Penggunaan rawatan alternatif untuk memusnahkan punca: Ya, ini adalah langkah yang paling penting untuk menghapuskan punca jangkitan Candida anda. Semua lebih produk kaunter hanya menyembuhkan jangkitan luaran dan tidak dapat mengubati punca.

Terdapat rawatan alternatif semula jadi tertentu yang terbukti dan diuji oleh beberapa beribu-ribu pesakit Candida jayanya. Anda perlu mengambil bantuan pakar dalam bidang ini untuk mengetahui pelbagai jenis rawatan yang ada untuk menghilangkan jangkitan yis anda sekali dan untuk semua.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar