Kamis, 26 November 2015

Pad peluh Untuk ketiak - Kelebihan dan Kekurangan

Pad peluh Untuk ketiak - Kelebihan dan Kekurangan

Peluh berlebihan adalah suatu keadaan yang dialami oleh kira-kira 1% daripada penduduk kita. Terdapat beberapa jenis keadaan ini, dengan sesetengah orang berpeluh banyak dari bahagian-bahagian tertentu badan mereka, ada juga yang berpeluh dari tiada kawasan tertentu.

Berpeluh ketiak adalah salah satu bentuk yang lebih meluas.

Jadi bagaimana anda boleh menangani masalah ini?

Salah satu pilihan yang paling jelas bahawa orang berfikir memakai pad peluh untuk ketiak. Terdapat pelbagai tuala wanita yang ada. Ini terdiri daripada pilihan boleh guna, untuk pilihan yang lebih selamat yang disemai ke dalam pakaian anda. Mereka datang dalam pelbagai jenis dan jenama jadi ia tidak seharusnya menjadi sukar untuk merapatkan pilihan anda turun ke tuala wanita yang berasa selesa dan sesuai untuk anda.

Apa Adakah Kelebihan Pad Sweat Untuk ketiak?

Kelebihan terbesar menggunakan pad ini untuk ketiak adalah bahawa manakala anda cuba untuk bekerja bagaimana untuk berhenti ketiak anda daripada berpeluh, anda mempunyai kaedah yang berkesan untuk menutup bukti.

Terdapat stigma sebenar dalam masyarakat hari ini yang berkaitan dengan peluh ketiak, dengan kepercayaan salah diadakan adalah bahawa terdapat hubungan antara ketiak berpeluh dan kebersihan yang tidak baik. Patch basah lebih ketiak sentiasa tanda-tanda yang sangat sukar bagi anda untuk menyembunyikan. Kesan peluh juga biasa dilihat.

Penghidap ketiak berpeluh akan tahu bahawa ia tidak yang disebabkan oleh kebersihan yang rendah - ada sesuatu yang lain yang membawa kepada berpeluh yang tidak terkawal.

Jadi menggunakan pad peluh ketiak untuk membolehkan anda untuk 'menderita dalam senyap' jadi untuk bercakap. Pad peluh menyerap bukti dan juga akan mengehadkan atau menghalang mana-mana bukti bau busuk.

Apa Adakah Kelemahan Of Pad Sweat Untuk ketiak?

Kelemahan utama menggunakan pad peluh untuk ketiak adalah bahawa mereka hanya penyelesaian sementara. Mereka tidak akan menghalang anda daripada berpeluh, mereka hanya memberikan anda satu penyelesaian band-bantuan sehingga anda boleh mencari penyelesaian yang berkesan untuk masalah anda.

Ini bermakna bahawa mereka boleh kos anda banyak wang, bergantung kepada berapa teruk masalah anda. Jika anda menggunakan pad pakai buang peluh dan anda berada di luar rumah secara tetap, dan anda berpeluh agak banyak maka kos akan mount dari masa ke masa.

Pilihan Lain Selain Pad Sweat Untuk ketiak

Mencari jalan untuk menetapkan peluh berlebihan untuk yang baik harus menjadi matlamat anda. Terdapat banyak rawatan yang berbeza untuk menghentikan peluh berlebihan yang terdiri daripada ubat semula jadi untuk alternatif yang lebih drastik.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar