Jumat, 27 November 2015

Sage Tea Pembersihan Kristal

Sage Tea Pembersihan Kristal

Sage pembersihan teh mungkin salah satu cara yang paling menyeronokkan untuk membersihkan kristal yang menggabungkan membersihkan air dan membersihkan bijaksana bersama-sama ke satu sesi. Dengan kedua-dua komponen bekerja bersama-sama ia membuatkan untuk sesi pembersihan bertenaga yang kuat. Anda sentiasa ingin memastikan anda membersihkan kristal anda dari serpihan bertenaga atau cetakan sebelum dan / atau selepas setiap sesi penyembuhan atau apabila dikendalikan oleh orang lain jika kristal atau batu tidak mempunyai perlindungan yang tertutup di sekitar bidang getaran itu.

Sage pembersihan teh tidak selalunya jenis yang paling cepat pembersihan untuk melaksanakan, tetapi menyediakan kristal dengan keputusan yang cemerlang dan tahap getaran yang tinggi selepas ini adalah melaksanakan. Untuk mula anda perlu bijaksana segar, ini adalah lebih baik daripada bekerja dengan bijaksana kering untuk campuran teh, air suci, kristal, dan periuk untuk membuat teh dalam. Panaskan air hingga mendidih dan menambah bijaksana segar masuk ke curam . Setelah ini dilakukan, membenarkan teh sejuk dan tapiskan dari sage segar. Letakkan kristal anda di dalam mangkuk kaca dan tuangkan sage teh diselitkan lebih kristal anda. Membenarkan ini untuk mandi semalaman dan pada waktu pagi bilas kristal anda dan perlahan-lahan tepuk mereka kering.

Satu pembersihan teh sage boleh dilakukan untuk pelbagai kristal dalam satu mangkuk kaca untuk tujuan pembersihan. Sila pastikan bahawa anda bekerja dengan lebih keras kristal dan batu-batu untuk jenis pembersihan, sebagai kristal lembut dan batu tidak boleh terdedah kepada jenis ini pembersihan untuk jangka masa yang lama.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar