Kamis, 26 November 2015

Tuning daripada chakra dapat merubah Matter

Tuning daripada chakra dapat merubah Matter

Pencemaran boleh dibersihkan dengan menggunakan teori muzik. Pelbagai jenis chords ditubuhkan hasil yang berbeza. Satu kord boleh menyebabkan pengadunan, siapa yang boleh menyebabkan pembubaran, seseorang boleh menyebabkan meningkatkan, dan lain-lain Ini adalah asas membersihkan pencemaran, keharmonian getaran bahan-bahan. Sebagai contoh, jika anda mempunyai bahan cemar dari kerajaan mineral dan anda ingin membubarkan, anda akan menggunakan kord yang berfungsi tujuan ini dan menarik dari kerajaan-kerajaan lain untuk nota keharmonian.

Datang dari kerajaan-kerajaan lain secara automatik akan memastikan mereka adalah dari oktaf yang berbeza. Jika anda ingin mengambil ini pencemar sama dan campuran dengan mineral lain untuk membolehkan ia menjadi tujuan yang berguna, anda akan menggunakan kord yang berfungsi tujuan mengadun, dan lain-lain Untuk mencapai yang transmutasi perkara mesti ada keharmonian oktaf. Latihan penalaan pada chakra anda boleh berkembang untuk merubah hal dengan menggunakan prinsip yang sama. Ini boleh menjadi satu proses mengembalikan tubuh manusia untuk sebuah negara yang bertenaga muda jika ini boleh dipelajari dan memberi tumpuan kepada dan dikehendaki.

Terdapat beberapa latihan tertentu yang boleh anda lakukan sebagai percubaan. Sebagai permulaan, bahagian yang paling mudah tubuh fizikal untuk melakukan transmutasi atas adalah folikel rambut manusia. Ini akan melibatkan kembali kepada warna gelap rambut pada belia. Oleh kerana ini adalah bahagian yang paling mudah untuk merubah, ini adalah di mana anda harus bermula. Proses penuaan rambut bermula dengan chakra mahkota. Kerana chakra mahkota ini tidak dicapai sehingga semua yang lain sedang berkembang sekurang-kurangnya ke peringkat empat, ia biasanya peringkat yang kemudian dalam kehidupan apabila chakra ini dibuka.

Chakra mahkota adalah chakra yang menyebabkan perubahan warna rambut. Ia adalah satu proses pemikiran yang dimasukkan pada peringkat ketiga chakra ini. Ini adalah setakat yang kebanyakan orang pernah maju chakra ini dan atas sebab ini tidak pernah maju lalu hakikat bahawa rambut mereka beralih kelabu.

Chakra mahkota juga adalah chakra yang mengawal botak. Ia mengawal folikel rambut. Kimia sel-sel yang membentuk folikel rambut perubahan kerana dimensi baru keharmonian atau kekurangan keharmonian bahawa pembukaan chakra mahkota ini menawarkan. Bagi kebanyakan ia adalah tidak harmoni dan ini menyebabkan perubahan dalam sokongan sel folikel rambut. Oleh itu dengan penalaan peringkat ketiga chakra mahkota dan kemudian menarik penalaan semua chakra badan kepada keharmonian kord utama diadun daripada keytone badan fizikal anda harus bekerja keajaiban pada warna rambut anda.

Proses ini akan mengambil sejumlah besar masa dan dedikasi untuk attunement ini. Sebagai contoh, kita akan menggunakan C kord utama. Chakra lain akan ditala lebih kuat seperti berikut apabila memasuki prosedur ini: chakra akar pada C dari jarak bahagian bawah organ paip anda, 16 ft stop oktaf, atau dua oktaf di bawah C iaitu di bawah C tengah dalam itu. piano. Chakra depan, plexus sakral akan ditala kepada E dalam oktaf seterusnya. Solar plexus kepada G dalam oktaf akan datang, G tepat di bawah pertengahan C. chakra jantung akan menjadi C tengah, tekak E di atas C yang tinggi, mata ketiga G dalam oktaf yang akan datang dan mahkota C dalam yang oktaf berikut, yang penting lepas pada piano 88 nota. Apabila bekerja dengan kord yang lebih tinggi, nota ini tidak akan berada di piano anda, tetapi mampu untuk didaftarkan letusan suara dengan telinga manusia. Anda akan mempunyai untuk mendengar secara dalaman. Ia akan dimasukkan ke dalam ini padang yang lebih tinggi untuk mempunyai kuat kuasa atau intensiti perlu untuk merubah perkara.

Jika anda melakukan latihan ini setiap malam tanpa gagal, anda akan melihat beberapa keputusan dalam rambut badan anda. Bukan sahaja rambut di kepala anda, tetapi juga kening dan bulu mata akan kembali kepada kepenuhan belia dan semua bulu badan akan kembali kepada warna dan kenyang belia. Anda perlu melakukan ini untuk tempoh lima minit setiap petang selepas latihan penalaan anda yang lain. Bergantung kepada dedikasi dan kekuatan dan tumpuan penalaan mental ini boleh mengambil mana-mana satu bulan hingga enam bulan untuk menunjukkan perbezaan.

Oleh kerana saiz yang amat mikroskopik folikel rambut, ia adalah yang paling mudah untuk merubah. The transmutasi paling mudah di sebelah dapat mencapai akan bahawa kulit itu sendiri. Sel-sel yang membentuk kulit adalah seterusnya dalam saiz yang boleh bekerja dengan mudah. Mereka tidak semestinya lebih kecil daripada sel-sel organ-organ, tetapi kerana mereka tidak terdapat dalam kepadatan ia boleh bekerja dengan lebih mudah. Mereka berada dalam lapisan nipis, benar, tersebar di seluruh tubuh, tetapi ini masih merupakan transmutasi lebih mudah untuk mencapai daripada rumpun pekat yang organ akan menjadi. Untuk membawa hati yang, misalnya kembali kepada getaran muda akan memerlukan penalaan lebih dipergiatkan daripada apa yang anda boleh lakukan pada masa ini dengan minda anda.

Rambut dan kulit akan bertindak balas terhadap pemikiran mental manusia. Gigi juga akan mengambil proses penalaan berkuasa. Semua ini boleh dicapai akhirnya dengan mesin penyembuhan (akan bekerja pada masa akan datang) sehingga minda manusia maju ke tahap di mana ia boleh mengendalikan talaan setiap hari sebagai sebahagian daripada fungsi naluri dalam badan manusia, seperti bernafas dan penghapusan dan proses lain yang mampu untuk terus tanpa usaha sedar anda.

Anda harus berhati-hati apabila melakukan tune anda untuk mundur usia itu anda tidak mundur diri anda kembali ke peringkat bayi. Anda secara tidak sengaja boleh mengaktifkan kelenjar yang lebih aktif dalam belia manusia. Anda mesti menyatakan umur optimum anda ingin sel-sel dan kelenjar dan otot dan tulang dan organ-organ dan rambut, mata, dan sebagainya untuk mundur ke. Kami ulangi, kita mesti memberi amaran kepada anda bahawa anda perlu untuk menyatakan umur optimum apabila melakukan tune ini sehingga. Jika seseorang yang telah pergi terlalu muda mereka akan membawa kembali ke dalam hormon kewujudan dan aktiviti kelenjar yang tidak akan menjadi tujuan mereka pada peringkat ini pertumbuhan rohani mereka.

Cara untuk melakukan ini adalah untuk menyatakan sebelum melakukan apa-apa tune up yang anda ingin mundur mekanisme fizikal badan anda kepada apa-apa dan umur seperti itu. Kemudian apabila melakukan keharmonian disusun tune up, mengulangi ini berulang-ulang seperti yang anda bercakap antara satu sama bahagian badan. Ini adalah penting. Anda juga boleh menyatakan bahawa anda tidak mahu emosi, badan-badan mental dan kerohanian anda untuk mundur sama sekali. Ini boleh menjadi kerja-kerja berbahaya jika semua langkah berjaga-jaga tidak diambil. Sila berhati-hati sebelum menjalankan mana-mana bahagiannya yang fikiran anda kepada umur anda mahu menjadi apabila anda berada dalam keadaan ini transmutasi.

Terdapat sebuah padang keseluruhan kerja dengan chakra yang boleh dibuka. Chakra benar-benar adalah sambungan anda dengan diri dalaman anda, anda tahu, dan adalah hadiah yang paling penting dari Pencipta anda untuk membantu anda mensintesis badan dan jiwa. Ia telah dirancang bahawa mereka menjadi hubungan antara dilihat dan alam ghaib.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar